Kanser hastalarında kemoterapi sonrası ağrılar nasıl giderilir?

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Argun
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • 💬Cevaplar 💬Cevaplar 0
  • 👁️‍🗨️Görüntüleme 👁️‍🗨️Görüntüleme 95

Argun

👑Tanınmış üye
Yönetici
Moderatör
📅Katılım
9 Ara 2024
💬Mesajlar
35,948
✔️Çözümler
1
🎭Tepki puanı
229
🏆kupalar
63
📌Konum
Türkiye
🌍Website
argun.tc
🌟Puan
6,789,602
💵Bakiye
453TL
İlaçlar sinir sistemini etkileyerek ellerde ve ayaklarda, özellikle parmaklarda uyuşma, yanma, kuvvetsizlik, karıncalanma ve hissizliğe yol açabilir. Ayrıca nadiren de olsa denge kaybı, eşyaları tutmada güçlük, eklem ağrıları, işitme kaybı, karın ağrısı ve kabızlık olabilir.

Bazı ilaçlar da kasları etkileyerek kuvvetsizlik ve zayıflığa neden olabilir. Bu etkiler rahatsız edici olsa da genellikle önemli değildir ve ilaç kesildikten sonra zamanla kaybolur. Bazı hastalarda nadiren kalıcı olabilir. Bazı ilaçlar kesildikten sonra bile 6 aya kadar şikayetler devam edebilir. Belirtilerin kalıcı olması durumunda doktora danışılmalıdır.
 

Benzer konular

💬Cevaplar
0
👁️‍🗨️Görüntüleme
91
💬Cevaplar
0
👁️‍🗨️Görüntüleme
98

Günün trendleri

Geri